Tuesday, August 9, 2011

A Sweet Syawal..

Salam Ramadhan semua!

Cik Ayu happy sangat hari ini kerana ..jeng! jeng! jeng!..hari ini Cik Ayu akan tunaikan janji Cik Ayu tempoh hari: kemunculan Coklat Istimewa Hari Raya Aidilfitri 2011.


Bentuknya bunga mawar atau pun ada orang suka panggil bunga rose. Memanglah kalau pergi ke rumah sanak saudara, rakan taulan di musim perayaan, hati kita berbunga-bunga..apa orang kata? Dalam hati ada taman? Ewah.. Coklat yang cantik ini sedap dan ada kelainan untuk dihidangkan kepada para tetamu kan...

Sepanjang Ramadhan dan Syawal, Cik Ayu ada sikit promosi untuk Coklat Istimewa Hari Raya Aidilfitri 2011.  Pembelian 1 kotak - RM25, 2 kotak - RM45 dan 3 box RM65....

Perisa dan filling coklat ada 6 jenis: kacang almond, perisa apple, perisa nenas, perisa strawberi, perisa oren dan perisa bluberi. Kalau tak nak perisa pelbagai, Cik Ayu boleh buatkan satu perisa sahaja untuk 1 kotak. Pilih aje perisa kegemaran anda.

Jangan malu-malu nak SMS Cik Ayu unutk buat tempahan ya. Penghantaran sekitar Lembah Kelang bagi pembelian melebihi 2 kotak adalah percuma . Luar dari Lembah Kelang, caj penghantaran akan dikenakan. Jangan lepaskan peluang ini...!

No comments:

Post a Comment